الأحد، 18 يوليو، 2010

!!! حفله شاى

اصدقائى المدونين والمدونات
انهارده كلكم باذن الله كده معذومين عندى
والدعوه عامه
والحاضر يعلن الغايب
بس نظرا للظروف الماليه واحنا فى نص الشهر والمزانيه مخسعه شويتين
فخليها حفله شاى بس
ولااقولكوا
متهنوش عليا برضه ده اول احتفال ليا معاكم 
 هو انا ح اعمل كل يوم حفله ... ياللا 
على راى المثل
اصرف ما فى الجيب يأتيك ما فى الغيب
اهووووووووو
الشاى جاهزززززززز

اتفضلوااااااااا
معلش الشاى خفيف حبتين لكن علشان احنا بالليل ومتسهروش كتير
وكمان علشان صحتكوووا
بس مش ح احرمكم برضه من ان يكون فى شويه
 معزيات جنبها
ادى كيك لزوم الحفله

وشويه بسكويتات كده على ما قسم
والتورته دى علشان اقسمها عليكم
 نفر .. نفر
كل واحد ياخذ حته واحده بس
اللى عايز حته تانيه يجيب هو بقه ماهو
بعيد عنكوووا بخل صعايده

ودى تورته بالكريمه للى مش بيحب الشيكولاته

 
اماالتورته دى علشانى انا بس 
  

يعنى محدش سالنى ايه المناسبه للحفله دى 
 اقولكم .. امال ح سيبكم كده
طول الوقت

انهارده
اجمل يوم فى حياتى
علشان بحتفل بعيد زواجى على اجمل واحن واطيب قلب
فى الدنيا كلها
اليوم ده اللى ربنا جمع شملى انا وحبيب قلبى
واصبحنا جسد واحد وروح وحده
لاحظوا انى مش حاطه شمع خااااااااااالص
علشان القرررررررر
ودى هديتى له

حلووووووووووووووووه مش كده
ودى هديته ليا 
شفتوا شطاره الرجاااااااااله 


وبالمناسبه الجميله دى بقدم له الاغنيه دى


 وبقوله كل سنه وانت طيب يا اغلى من حياتى
ويارب يجمع شمل كل الاحبه
وعقبال حبايبى اللى متجوزوش
ربنا يفرحهم
لو حد خايف ياخذ من الخطوه دى بقوله ان الجواز
ذى العسل متخفش جمد قلبك
المهم انك تحتار صح
الشريك اللى ح تقضى باقى العمر معاه 


اتمنى تكون المعزيات اللى قدمتهالكم
عجبتكم
بالهناااااااااااااااااا


اووووووووعى ايديك انا شيفااااااااك
مش تمد ايديك على تورتى
دى بتاعتى انا بس
ربنــا يفــرح قلبكـــم

أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

25 التعليقات:

محمود(باحث عن حب) يقول...

علشان بحتفل بعيد زواجى على اجمل واحن واطيب قلب
فى الدنيا كلها
اليوم ده اللى ربنا جمع شملى انا وحبيب قلبى
واصبحنا جسد واحد وروح وحده

الف مبروووووووووووووووووووك
فين الهبر
برضو كده
حفله قرديحى
كده
انا زعلان
بس تصدقى
انا
كنت حاسب انك صغيوووووووووووووره قوى
طلعتى غير كده
كنت معتقد انك فى ثانوى
او كليه
مش متخيل انك كمان متزوجه

يااااااااااااااااااااااااه
تصدقى
كنت بفكر فى كلمه ص2ديقى الكبير بس الاصغر منى؟

فاكراها
انا فاكرها كنت
بفكر فيها
من
مده
ربنا يارب
يتمم عليكى بخير يارب
يلا بقه
عاوزين مينى مرمر
بقه
ولا ايه
واوعى تعملى الشاى كده تانى
الشاى ده يا مؤخذه \
زى ما باوصفه
ميه غسيل مواعين
ههههههههههههههههههههههه
ماقصدش والله

بس يارب
يبارك فيكى

ويخليلك
حبيب قلبك

كنا عاوزين
نعرف
قصه الحب دى
بقه
سلام

أم الخــلـود يقول...

مناسبة جدا جميلة وخلووووووووة ويا ستي شاي شاي إحنار راضين طالما أنه عيد زواجكم .. مبروووووووووووووووك وكل سنة وانت حلوين وقمامير وطيبين يارب.

والهدايا الجميلة حلوووووووووة أوي ربنا يهنيكم يارب .. تحياتي القلبية الصادقة

Ramy يقول...

عقبااااااال مليون سنة

بأمانة صدقينى كنت حاسس كدة

صدقينى فرحان جدا

بجد ربنا يخليكوا لبعض

وفى تورتة من 3 أدوار

فى دور منهم بتاعى

يارب دايما تكون فى أفراح

(:

ربنا معاكوا دايما

بس الحفلة سورية خالص كدة ليه (:

mrmr يقول...

اهلا يا حوده
معلش الحفله دى من غير هبر
ما انا قلت الميزانيه وحشه قوووى
انت عايزنى اطلق ولا ايه هههههههه
متخفش احنا معندناش طلاق
بس برضه محرمتكوش من الكيك والتورته والبسكويت
كنت حاسه من كلامك انك راسم لى صوره فى خيالك وجات مناسبتها علشان تعرف معنى كلمتى لما بقولك انك اخويا الكبير بس الاصغر منى
الكبير مقاما مش سننا
معلش الشاى خفيف علشان اللى ح يشرب فى نص الليل كده مش يتعب
بالهناااااا
ويارب يفرح قلبك يا محمود

mrmr يقول...

ام الخلود
وانت طيبه يا غاليه
ربنا يديم علينا كلنا الفرح

mrmr يقول...

رامى
وانت طيب وبالف صحه

ياسلام التورت كلها تحت امرك بس اعمل حساب اصدقائنا اللى ح يجيوا ياكلوووا

ويارب يسعدك ويفرح قلبك ويلم شلملك انت واللى قلبك يتمناها

Ramy يقول...

الكونت اللى انا كاتبه مش داخل مزاجى بجد

بس مينفعش استنى (:

انتوا ليكوا كومنت كدة فرولاوى من الفرولة يعنى

(:

BNT ELISLAM يقول...

زى ماتمنيت ياعنى
شاى وكيك لا ومش اى كيك وتورته
بس انا عاوزه تورته كريمه وشيكولاته
اصلى بحب الاتنين
عارفه احلى حاجه ان موضوعك ده جه ثبتلى انى فى حب بيستمر وممكن يستمر العمر كله دنيا واخر
يارب يجمعكوا فى الاخر مع بعض زى ديا ويدوم عليكى المحبه والود انتىوهو

محمود(باحث عن حب) يقول...

اسف كل ما اكتب تعليق اغلط فيه مش عارف
متأسف يا مرمر
والله انا فرحت جدا جدا
بالمناسبه دى
ولم اشك لحظه انك متجوزه
بس فعلا نقطه فى الجوووووووووووووون
يارب يعيد الاعياد عليكى على طول
عاوزين نعرف
فى مرمر صغيوره ولا لسه
يارب
يرزقكى
البنين والبنات
احنا صعايده وبنحب العزوه
ههههه
سلام بقه اسيبك للاحتفااااااااااااال

Silver Eyes يقول...

عقبال سنين كتيييييييييرة فى سعادة وهنا ياااااارب
كل سنة وانتوا طيبين
كل سنة وانتوا سوا والحب بيزيد بينكوا يااااارب

البوست دا مفاجاة بالنسبالى
كنت فاكراكى اصغر من كدا ;)

ربنا يرزقكوا ب بيبى يكمل سعادتكوا ياااااارب
وميرسى ع المية الملونة دى _قصدى الشاى_ D:
والكيك والحاجات الجميلة دى
تحياتى يا اجمل مرمر :)

Noha Saleh يقول...

كل سنة وانتوا طيبين ويارب دايما تكونوا مبسوطين ويبعد عنكم عيون الحاسدين والقرارين

الحب الجميل يقول...

انتى طلعتى متجوزه
هههههههههههههههه
يخرب عقلك بحسبك صغنونه وكانت مفاجأه بالنسبه لى يامرموره
يعنى زمل

على العموم كل سنه وانت طيبه وعقبال الميشليون سنه وانت معاه يارب دايما

ايوووه اسكندرانى انا أتخدعت يا ناس
متجوزه؟
هههههههههههههههه

ربنا يفرح قلبك الجميل يامرموره

وهحسد بقا شوى
يابخته على حبك الجميل دا وشوية الكلمات اللى زى العسل دووووول
ههههههههههههه
انا عيد جوازى بيجى بغمض عينى لحد اليوم التانى ما يجى
هههههههههههه

كل سنه وهو حبيبك .. كل سنه وهو معاكى

يلا بااااااى

اسيبك لعيد جوازك

دمتى فى حفظ الرحمن

حـــواديت يقول...

يجعل ايامك كلها افراح وسعادة وهنا
ويجعل فرحتك بسمة وحب وخير
ويجعل كلمتك كلمة حق وصدق ووفا

افروديت يقول...

عقبال مليوووووووووووووووووووون سنه يامرمر ربنايخليكوا لبعض يارب... لأن واضح أنك أنسانه طيبه وتستاهلي كل خير.. ومبروك عليكي البوتجاز ياستي... باي ياقمر

mrmr يقول...

بنت الاسلام
بس كده يا حبى اتفضلى التورت كلها تحت امرك
عايزه اقولك اوعى تفقدى الثقه فى الحب وان الحب مش ممكن يدوم ابدا والمثل اللى بيقول ان دخل الفقر من الباب خرج الحب من الشباك ده مثل فاشل وليس صحيح
لان المحبه بتحتمل اى شئ وتستر على كل شئ
ربنا يديم الحب فى قلوب المحبين
وربنا يسعدك ويفرح قلبك

mrmr يقول...

محمود
وانت طيب وبصحه وسعاده
ان كان على مرمر الصغيوره فانا عندى اثنين ذى القمر ربنا يباركلى فيهم وعقبال ما ابارك ليك نجاحك وتفوقك الاول وبعدين ابارك للعروسه
ربنا يسعدك ويفرح قلبك

mrmr يقول...

Silver Eyes
وانت بصحه وسعاده
مش عارفه ليه الكل كان راسم لى صوره انى صغيره
اولا انا مش كبيره قوى كده
وثانيا اللى يشوفنى مش يدينى سنى ابدا
لانى باخد بالى من نفسى جدا

اتمنى تكون الحفله عجبتك والكيك والتورت
بالهناااااا
ربنا يسعدك ويفرح قلبك

mrmr يقول...

Noha Saleh

وانت طيبه يا روح قلبى
امين يارب يبعد عنا العين والقرارين والحسادين
ربنا يسعدك يارب ويفرح قلبك

mrmr يقول...

حبى الجميل

اه احنا زمل
شوفتى اذاى ههههههههه

وانت طيبه وبالف صحه وسعاده

ايوووووووه اسكندرانى
انتى محسسانى انها جريمه بجد هما بيقفشوا فى المتزوجين هههههه

برئ يا عالم والنبى برئ والله على رائ فواد المهندس الله يرحمه

قورى واحسدى ولا يهمك احنا متحصنين
ههههههههه

ربنا يسعدك يارب ويحافظ عليكى ويفرح قلبك الجميل ده

mrmr يقول...

حواديت
شريكى العزيز
شكرا ليك وعلى كلماتك الرقيقه
ربنا يسعدك يارب ويرزقك من حيث لا تدرى ويبارك فيك وفى صحتك ويفتح ليك ابواب الرزق
اسعدنى كثيرا تعليقك

mrmr يقول...

افروديت
اهلا بالقمر
شكرا ليكى يا غاليه
وانت طيبه وبصحه وهناااا
الله يبارك فيكى حلوووو البوتجاز شفتى شطاره الرجاله بدل ما يجيب حاجه شخصيه قال يضرب عصفورين بحجر
هههههههههههه
ربنا يسعدك

نفسى تفرح بيا يارب(الشهاب) يقول...

السلام عليكم
ازاى كده يا بت العم
تتجوزى من
غير ما تدعينى
وكمان عيد زواجك
وكمان
وه وه وه وه
قالى الواد محمود بتاع باحث
فقلت لاع مش معقوله
دى بنوته صغيوره

\


هههههههههههههههه
الف مبروك اللهم لاحسد
انا بهزر معاكى طبعا

تلوقتى بيقفشوا فى المتجوزين
وانا
وباحث
هنعمل حزب
المقطوعين
اقصد المتلطشين
اقصد اللى مش متنليين
اقصد يوووووه
انا كده بخبط فى الحلل
وانتى فرحانه
ربنا يتم عليكى الفرح يا مررم يارب
اصلوا
اسم مرمر
اسم بنت صغيروه لسه فى الابتدائى
ولا ايه
ه
ربنا يسعد قلبك

mrmr يقول...

اهلا محمود ( نفسى تفرح بيا يارب )

اه شفت اذاى طلعت متجوزه ههههههه

شكرا لقلبك الطيب ولامنياتك ليا بالسعاده

ربنا يفرح قلبك

مها البنا يقول...

هههههههههه

جميل انى اول ما ادخل المدونه الاقى أكل وشرب

وحفلااااااااات


ما شاء الله

ربنا يكتر أفراحك ويجعلك لزوجك على خير ما يحب ويجعله ليكى على خير ما تحبى ويجعلكم الاثنان عنده عز وجل على خير ما يحب ويرضى .. أمييييييييين


على الفكره

الشاى مش خفيف ولا حاجه

ده شاى أخضر مغربى ومعروف لونه والبراد التقليدى بتاعه :) :) :)


بوست مشرق .. حلو انى انى اصطبحت بيه

ربا يسعدكم

mrmr يقول...

مها البنا
اهلا بيكى يا قمر
منوره شباب على طول
ويارب يسعدك ويفرح قلبك وشكرا للمعلومه الجميله لحسن ضيوفى صعايده ذى حالاتى مش عجبهم الشاى الخفيف

template by Osama hosny 2009