الأحد، 30 مايو 2010

دعوه للسرقه ... والقتل


من فيكم يحب  يتعلم السرقة  ... والقتل ... ومتخفوش على ضمانتي .
مش ح  يحاسبه القانون ..
بل ستكون هناك مكافأة .... لو أتقنت الدرس كويس...
ليه مندهشين !!!
تعالوا معايا نتعلم السرقة  والقتل .. بطريقة صحيحة
انا بدعـوك للسرقة ... نسرق بعض من وقتنا ... لنعمل الخير ...
نزور المريض ...ونصل الأرحام ...
 نعطف على اليتيم ...
انا بدعـوك للسرقة ... سرقه الابتسامة ... نرمى همومنا ...وألامنا ...ومشاكلنا ...
فأصبحنا لا نبتسم ألا علشان نجامل بعض..
انا بدعـوك للسرقة... سرقه الامل ... بدل ما يتسرب الي داخلنا اليــأس ...
انا بدعوك للسرقة ... سرقه النور .... فيكفينا العيش في الظلام
ألا يستحق هذا أن نسرقة ...ونجازف بسرقتة

إذن اسرقــوه ... الآن



اما دعوتى  لتعلم القتــــل



انا بدعــوك للقتــل ... قتل الجهـل ... لتستنير عقولنا ...
 انا بدعـوك للقتـل ...قتل الغــيرة ... فهي نار لا تحرق إلا صاحبها ...
انا بدعـوك للقتـل ...قتل الكـذب ... فهي أول درجات السقـوط  ...
انا بدعــوك للقتـل ... قتل الظــم ... فدعوة المظلوم مستجابة عند الله
انا بدعـوك للقتـل ... قتل الصمـت ... لاننا فى احتياج للفعل
انا بدعـوك للقتـل ... قتل الحســـد .... لما فيه من شر على الغير
إلا يستحق هذا أن نقتــله ...ونجازف بقتلــــــه

إذن اقتلــوا ... الان

أنشر الموضوع فى المفضلات الاجتماعية من هنا



Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Facebook Twitter

2 التعليقات:

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

السلام عليكم


ازيك حبيبتى

ماشاء الله عليكى بتبهرينى بموضوعاتك

جزاكى الله كل الخير وجعلها الله بميزان حسانتك
امين يارب
مودتى

mrmr يقول...

مرحبا بيكى شذا
اسعدنى جدا وجودك ومتابعتك
ربنا يبارك فيكى ونبقى من السارقين والقاتلين اللى ذكرتهم
دمتى بحب وسعاده

template by Osama hosny 2009